top of page
  • margriet eshuijs

Welkom op mijn site

Bijgewerkt op: 10 jul. 2020

Het nieuws van vandaag is alleen maar blijdschap. Mijn nieuwe site is gepubliceerd en zal de komende weken worden voorzien van steeds meer leuke foto's en natuurlijk een uitgebreide biografie. Heel veel foto's zijn gemaakt door mijn lieve vriendin Sjan Maas, die mij al jaren volgt. Ze is recent bij Journey mijn solo voorstelling geweest, ze heeft de optredens van het PopUpkoor vastgelegd. Maar ze heeft ook de leukste foto's gemaakt in de 80tiger en 90 tiger jaren. Er volgt dus nog veel meer. Sjan heeft ook het portretje gemaakt in het Icoon van de niewsblog. Het 2de heugelijke feit is dat Zondagmiddag 6 september het Margriet Eshuijs PopUpkoor zal zingen in het Wilhelmina Park in Wormerveer. A Lovely Afternoon in the Parc. Jaarlijks vieren we deze heerlijke middag met steeds meer publiek. Er is ruimte in het Wilhelmina Park rond de mooie muziektent voor het koor en bezoekers, ook als je juist graag afstand houdt kan je hier met een gerust hart naar toe. Je kunt van 2 kanten het park in, er zijn verschillende paden naar de muziektent en het gebied erom heen is meer dan royaal. Het koor repeteert deze week nog 1 keer met ZOOM en na de zomervakantie gaan we volop repeteren voor deze heerlijke middag.




Recente blogposts

Alles weergeven

Fragile

https://youtu.be/OlmhYqSCI7U Fragile

bottom of page